Friday 21 December 2012

SELAMAT TINGGAL SEMUA

Assalamualaikum...

Aku rasa aku perlu...
Aku perlu untuk tinggalkan  twitter, facebook sekali lagi..
Aku perlu untuk terus mencari kekuatan...

Aku rasa aku perlu tukar nombor baru...
Aku kena buang benda lama untuk jadi baru..
Aku kena lakukan..

Yang aku akan tinggalkan..
Hanya blog ini.. Yang sentiasa sepi tanpa pengunjung....
Ya aku selesa dengan itu..

Meluahkan sesuatu tanpa orang ketahui siapa aku..
Mungkin ada yang mengenali aku..
Tetapi ramai jugak tidak mengetahui dengan kuwujudan blog sepi aku..

Mengapa aku jadi begini??
Mengapa hati aku rasa di main-mainkan??
Mengapa jiwa aku terasa sakit??

Aku tiada jawapan itu..
Aku sendiri tidak pasti..
Akukah yang masih keliru..

Yang pasti, aku akan pergi..
Dari semua itu untuk satu jangka masa yang panjang..
Kerana hukum yang aku letak..
HARUS, WAJIB dan PERLU

Untuk aku bina hidup baru dengan lebih tenang... InsyaALLAH

2 comments:

  1. Replies
    1. kadang-kadang untuk melupakan sesuatu kita kena berkorban untuk diri kita sendiri.. demi kebahagian kita dan pasangan kita.. :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.