Tuesday 18 December 2012

membebel #1 THANK YOU AND I LOVE YOU

Assalamualaikum

sumber google
blog ni bukan apa-apa cuma hasil daripada kehidupan seorang makwe yang gigih bangun dan berdiri setelah jatuh dan terluka.. biarpon hanya jatuh dan terluka sekali tetapi kesannya seperti panah yang menusuk lalu tembus ke belakang badan.. amboi puitis betul..kahkahkah.. 

btw this is my new blog.. awak kenal saya?? tak kenal takpe.. bagus jugak sekurang-kurangnya aku tak malu merepek dalam ni.. kang kalau kenal kena nganjing je kalau melepak.. (untung dapat kawan gini) jadinya aku harap enko orang tabah la singgah blog aku ni..
hahaha.. 

last but not least...

enjoy and have a beautiful life peeps

p vs s : aku gigih kan?? enko tahu tak maksud gigih apa?? gigih tu serupa gagah la.. gagah macam aku.. kahkahkah.. *tunjuk muscle* weewiit

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.