Wednesday 2 October 2013

Because Study is too Wonderful

Assalamualaikum

sekadar gambar hiasan

Bila aku tengok gambar aku mesti rasa nak belajar.
Tapi.. Jangan salah paham, aku nak belajar bukan sebab gambar.
Cuma aku belum puas untuk rasa nikmat belajar tu.
Aku rasa semakin aku belajar semakin aku bangang.
Banyak bende tak tahu. 

Dan

Yang paling penting!!
Kalau.. Kalau okay..
Aku dapat sambung belajar kali ni..
Aku dah niat yang aku nak dapatkan first class.
Okay kau katalah aku berangan.
Hidup dalam fantasi..
Tapi aku kena usahakan untuk rasa susah payah 
dan
dapat imbuhan dari apa yang diusahakan
Aku tahu, kalau aku berangan je mesti tak dapat.
Yea. aku kena usaha.

Work hard for what i want and sure
Because study is too Wonderful
what the hell i'm mumbling around?
Just please..

Awak sila doakan saya. Terima kasih :)

2 comments:

  1. kahkahkah smakin belajar smakin bangang tu macam nak stuju jugak. haihh

    ReplyDelete
  2. apesal aku baru tau ni blog enko padahal aku sokmo dtg blog ni????

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.