Tuesday 29 October 2013

K E R J A

Assalamualaikum

Hai lately ni aku stress betul. Stress dia sampai aku rasa nak berhenti, menyampah dengan semua orang dekat office ni. Tu yang membawa kepada pos yang bukan2 dekat fb. Dan kebetulan pulak husband HOD aku ada dalam friendslist aku. Mengadulah, apa lagi.

So aku kena panggil la apa lagi. Lagi dan lagi.. lagi.. Celake banyak betul lagi. Dia tanya apa sebenarnya masalah aku. Hamik ko, aku dah memang piss off hbais, aku cakap je semua sebab apa aku jadi macam tu.

Celake betul selama ni stalk aku, sampai bende2 privacy aku pon dia nak ambil tahu. Lepas tu siap mintak maaf sebab campur hal personal aku. Like hek eleh. Bosan betul part tu.

Betul aku cakap, aku takde masalah pon dengan kerja aku, aku suka kerja aku buat sekarang ni, yang aku menyampah management. Entahlah, Dapat hod pon selalu nak tunjuk hebat depan orang, yelah dah tentulah dia hebat tapi tayah kot nak tunjuk sangat macam konon2 awak paling penting. pui. Ewah emosi betul aku ni..

Aku fikir nak berhenti, tapi semua orang suh aku sabar sampai dapat kerja tempat lain. Dan aku pon nak kawin, jadi aku rasa aku perlu bersabar sikit. Mungkin ni ujian nak kawin. Dah lah aku nak sambung buat kerja. Bosan betul kalau tiba2 hod aku jerit panggil nama aku dari dalam bilik dia.

Annoying tahu annoying? hoh!!

2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.