Thursday 5 September 2013

M Y W E D D I N G C H E C K L I S T #2

Assalamualaikum

Hye hari ramai betul staff office ni ambil cuti, termasuk bos aku.. So aku pon ambil peluang up 1 2 entry :)

MAJLIS AKAD NIKAH

Untuk majlis akad nikah aku, setelah berbincang sebulat suara akan dilangsungkan di rumah. Yelah sebab aku pon dah buat majlis kawin di dewan, so papa nak buat satu majlis di rumah pulak.. As u wish mom..dad.. Pada mulanya majlis sanding pon nak buat kat rumah tapi aku yang tak nak.. bukan isu demand tapi aku tak nak mak aku kena kemas sorang-sorang.. ok dah.

Untuk majlis nikah ni, aku boleh cakap yang 50% dah siap. Borang tak settle lagi sebab pentunang aku masih belum sempat proceed bahagian dia untuk submit ke sana. Dia tak dapat cuti, cuti kena reject dgn bos. kecik ati jugak aku dengan perangai bos dia tu. hoh.

Nikah ni untuk hantaran aku dah settlekan, barang dan hiasan. nasib baik cukup bajet aku.. huhuhu So sekarang tunggu output dari tukang buat hantaran je. Caterer dan khemah pon mama dan papa dah settlekan. bab makanan memang aku kasi ke mama dan papa la untuk decide. 

Untuk baju je aku risau sikit, diam je.. diam kalau diam dan buat aku tak kisah. jangan diam tapi tak buat je.. haaa kasut aku tak cari lagi, myb beli yang biasa2 je. tapi tak tgk lagi pon.. kaki aku ni bukan boleh pakai heels sgt. nntlah itu cari kemudian pon takpe, kalau takde aku pinjam je lah siapa2. bukan nak pakai pergi mana pon.

Pelamin tu aku nak buat yang simple je. tapi aku memang nak buat sendiri pon pelamin tu. semua aku nak buat sendiri la eh! hurm.. kad kawin dah siap tunggu nak ngantor print, bunga telur pon x siap lagi.. sedihnya dengan perangai diri sendiri. 

nntlah aku sambung lagi.. okay

3 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.