Thursday 11 July 2013

#Trip : London #Apartment


Assalamualaikum :)

ok entri ni aku buat khas utk yang tanya aku tinggal kat mane masa kat London hari tu..
dari Malaysia memang dah book awal2 takot penuh..
tempat die dekat je dengan arab street-banyak halal food sini, jalan sikit dah jumpa oxford street.. :)

Indurrah Apartment
20 Porchester Place, Hyde Park, London, United Kingdom W2 2PD
Rate L350-L450/per night 
(itu untuk unit aku duduk, ada gak yang bilik je..tapi aku tak tanya pulak rate berapa)

Pintu masuk ke lobby 

Master bedroom

Second Room

Third Room

Dining Hall

Kitchen yang lengkap dengan segalanya

Family Hall

View from my Aparment

Actually, stay sini okay.. ada masalah sikit tang air.. sebab air ni macam di kawal sikit.. tengah basuh pinggan tiba2 pap air panas.. amik enko, terkejut kejap.. call orang bawah okay balik..
sebab aku masak kat rumah jadi bila nak basuh pinggan tu je yang selalu jadi gitu..
internet kena beli, 1 hari L3.. L ni pound okay.. tanda dia takde plak kat lappy ni..

so far okay.. 4 bintang :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.